סער תוקף את לפיד: "תגובה מכוערת, דלק למדורה"

איתי גדסי 3 Comment on סער תוקף את לפיד: "תגובה מכוערת, דלק למדורה"

ח"כ גדעון סער במתקפה על ראש האופוזיציה, לצד המתקפה הצפויה על נתניהו ובן גביר: "תגובות מכוערות של נתניהו, בן גביר ולפיד. איזה ״מנהיגים״ מתדלקים מלחמת אחים במוצאי יום הכיפורים?"

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ גדעון סער (המחנה הממלכתי), לשעבר שר המשפטים, תוקף בחריפות את ראש האופוזיציה יאיר לפיד, ברקע תגובתו לאירוע החמור של שיבוש התפילה בתל אביב ביום הכיפורים.

"היהודים יודעים לשנוא״, אמר לי יותר מפעם אחת ראש הממשלה אריאל שרון ז״ל, שבמהלך חייו זכה למנות גדושות של שנאה מכל חלקי עם ישראל. כל חלק בתורו", כתב הבוקר (שלישי) סער.

"משפט זה מהדהד באוזני מאמש בעקבות הארועים המכוערים בת״א ביום הכיפורים. בעקבותיהם הגיעו גם תגובות מכוערות של נתניהו, בן גביר, לפיד (כן, גם אתה לפיד!). כל אחד מהם ניסה להוסיף עוד קיסם (או קצת דלק) למדורה במקום לנסות לכבותה. איזה ״מנהיגים״ מתדלקים מלחמת אחים במוצאי יום הכיפורים?", תקף.

לדבריו: "יש דברים שאסור שתהיה עליהם מחלוקת: יש לכבד פסקי דין של בתי המשפט שלנו. יש מקום לכולם במרחב הציבורי שלנו. וכן, זה כולל גם את המורשת היהודית המשותפת לכולנו. מי שמגדפים ומשפילים יהודים דתיים אינם מגנים על אופיה של העיר תל-אביב כעיר ליברלית וחופשית. נהפוך הוא. הם אינם מסירי מחיצות אלא הם מגביהים את החומות בין חלקי עמנו. לחברי הנאבקים עמי שכם אל שכם להגנת המשטר הדמוקרטי בישראל אומר: אל תתפתו לניסיונות להפוך את המחאה למערכה כנגד הדת, מסורת ישראל או זכותנו על הארץ. כל אלה יכשלו. לא תהיה מלחמת אחים".

כזכור, ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב לאירועים בפוסט תוקפני שפרסם ובו הוא מצדד דווקא בעמדת המתפרעים והמפריעים לתפילה ביום הקדוש. "הגרעין החרד"לי שהגיע לשכונה החליט להביא גם אלינו את המלחמה", תקף לפיד. "הם דורשים שבשם הסובלנות גם בשכונה שלנו הם יחליטו מה מותר ומה אסור".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    כל הכבוד לך.
    יש גבול לפגוע ביום כיפור?

  2. 1

    כל הכבוד לגדעון סער – אמיתי